du prof de français.punt.nl
800 euro misgelopen
vandaag een iets paniekerig telefoontje van een collega; 'kan jij ons helpen met het krijgen van inzage in een gemaakte toets? Ik zie wel resultaten maar geen vraag/antwoord-combinatie dus kan ik de student niet laten zien wat er fout ging".
 
Natuurlijk is het mogelijk een toets in beeld te krijgen precies zoals de student hem op het scherm heeft gekregen. Natuurlijk zie je dan ook zijn antwoorden vergeleken met het modelantwoord. En natuurlijk zie je welke score er per vraag te behalen is (handmatige correctie) of behaald is (automatische correctie)
 
maar dan gaat het mis. Om dit alles in beeld te krijgen heb je de juiste rechten nodig en als je die niet hebt, loop je naar de helpdesk die - als ze geen antwoord hebben- doorverwijzen naar de tweedelijnshelpdesk.
En dan gaat het weer mis.  De tweedelijns weet het ook niet en verwijst door naar de fabrikant: "dat wordt een heel specifieke opdracht die ons 800 euro gaat kosten. Voor dat bedrag gaat de fabrikant voor u uw probleem oplossen".
 
ik heb mijn collega een handje geholpen, wat vinkjes gezet, een toelichting gegeven en ze kon aan de slag. Zij had dus voor haar opleiding 800 euro uitgespaard en ze vond het jammer dat ze het niet aan mij kon geven.
Ik ook.

Reacties

Commentaar
Jouw naam/bijnaam
Website url
E-mail
Je Punt profiel
Hou mij op de hoogte
Ik wil op de hoogte gehouden worden
Dit is een verplicht veld
Domeinregistratie en hosting via mijndomein.nl